+36 1 501 34 63 pm@icontent.hu

break.

tarts egy cikknyi szünetet

Gyakorlati tanácsok kezdő szövegíróknak – 3. rész

Óriási szerencsénkre nem kell minden szövegírónak elvégeznie a pszichológiát, azonban nem árt, ha tisztában van azokkal a jellemzőkkel, motivációkkal és döntési sémákkal, melyek egy-egy leendő vásárlóból valódi vásárlót csinálnak. Pszicho gyorstalpaló! Ne állj meg... bővebben

Gyakorlati tanácsok kezdő szövegíróknak – 2. rész

Ha már elhatároztuk, hogy kis színt viszünk vállalatunk online életébe, és a bannereket minőségi tartalmakkal egészítjük ki, egész jó úton járunk. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy manapság már a forma is tartalom, így mi megpróbáltuk összeszedni azokat a... bővebben

Gyakorlati tanácsok kezdő szövegíróknak – 1. rész

Szerencsére elég sok segítség áll rendelkezésére annak, aki szeretne minőségi tartalomgyártásba fogni. Arról viszont keresve sem talál az ember információkat, milyen gyakorlati tippek, milyen segítő eszközök állnak rendelkezésre. Ezeket foglaltuk csokorba. Mikor egy... bővebben

Outsourcing a tartalomgyártásban?

Lassan elérkezünk oda, hogy mindenki számára világos lesz: egy vállalat tartalommarketing nélkül elfelejtheti a sikert. Az online keresőmamutok relevancia alapján sorolják az oldalakat, így ha első akarsz lenni, kezdj bele a tartalomgyártásba. Mutatjuk a buktatókat! A... bővebben

4 pontos terv a hatékony blog-kommunikációhoz

Egy blog kiépítése nem csak arra jó, hogy lekösse az erőforrásainkat. Rajta keresztül ismertethetjük a termékeinket vagy szolgáltatásainkat, így ahelyett, hogy ez egy kényszerűen elvégzett „valami” a marketing eszköztárában, formáljuk át gondolkodásunkat arra, hogy ez... bővebben

Nem adhatok el senkinek, eladok hát mindenkinek

Nem, nem és nem. Ezeket mondogatjuk az utcán a hajléktalanoknak, ez látszik az arcunkon a Krisna-hívek előtt és ezzel szembesülnek az eladók a boltokban. A társadalmunkat a passzív-agresszív hozzáállás jellemzi. Hogyan vesz rá bárkit is, hogy Öntől vásároljon? Mivel... bővebben

7 szabály a jó tartalomért

Mi van akkor, ha a kész tartalmakat anyádon és a barátaidon kívül senki nem olvassa? Ugye ismerős az érzés, amikor posztolsz, de a kutyát sem érdekli? Te csak ülsz a monitor előtt és nem érted, miért nem zabálják a tartalmaidat. Egyszerű: csaltál! Nem követted a... bővebben

Hogyan öljük meg nap, mint nap a kreativitást?

A kreativitás olyan emberi kvalitás, amire egyre inkább szükség van a munkaerőpiacon. Szükség van rá az alapoknál, a beosztottak munkájában, egészen a menedzsmentig. Mégis, sokan olyan viselkedésmintákat követünk, amik ellehetetlenítik a kreatív gondolkodást.  Sokféle... bővebben